Sunday, October 23, 2005

rande

"Tak a ještě tu novou úžasnou béžovou sukni", říkala jsem si, když už jsem skoro připravená vyrážela na svoje rande snů. Včera mě na něj pozval ten nejkrásnější a nejmilejší kluk od sluncem. Na naše smluvené místo jsem přišla asi o čtvr hodiny dřív, abych se ještě stihla uklidnit. Páni, jak já byla nervózní. "Ahoj", oslovil mě a nádherně se usmál. Po krátkém rozhovoru jsme začali řešit otázku, kam půjdem. Návrh padl na nedaleký park. V parku jsme se posadili na krásný zelený palouček a povídali si o všem možném. Za chvíli jsem ale ucítila nepříjemný zápach. Připadalo mi trapné, tak jsem navrhla, že se půjdem projít. Ve chvíli, kdy jsem vstala, mě chytil a začal mě něžně líbat. Jeho ruka sjížděla na moje zadní partie... a v tom se to stalo! Odtrh se ode mě a zvláštním způsobem se na mě podíval. Na jeho ruce se vyjímalo psí hovínko, do kterého jsem si v parku sedla!