Wednesday, November 02, 2005

nakup

Jedu ze školy a ozval se mi telefon.Mamka...Jestli bych s ní nejel nakoupit.Stavil jsem se u ní a zajeli jsme ke krámu.Zaparkovali a přistoupili k vozíkům.Dám do něho desetikorunu,aby se vysunul a ono nic. Zkouším podruhé a nic.Přišel vedle starší pán a také mu to nešlo.Trhl a košík vyjel. Chvíli jsem koukal,jestli se mi to nezdá a pak se od mamky ozvalo :"Musíš trhnout jako ten pán" No,budiž.Trhl jsem. Trhl ,ale zřejmě moc.Zůstala mi v ruce celá rukojeť košíku i se strkátkem na mince. Dal jsem to mamce do ruky a řekl :"Tak tady ti vracím minci." :) KOukala na mě jako na jójo a začla se smát.Já samozřejmě také. :) No,ale lidé kolem nás moc ne. Koukali a čekali co se bude dít.Když jich přibylo více nežli jsem skrze ně viděl na parkoviště(asi 30sekund) , tak jsem tedy držadlo vrátil zpět a vyndal jiný košík. Nakonec jsme šli opravdu nakupovat. ALe smáli jsme se tomu