Sunday, November 06, 2005

všeho s mírou

Přestože máme s manželem děti moc rádi, razíme zásadu "všeho s mírou" a kondom je tudíž nedílnou součástí našeho milostného života. Jednou jsme však po trochu divočejšímu aktu zjistili, že jaksi nevydržel a manželovi zbyl na penisu jen kroužek. Manžela vidina dalšího potomka rozčílila natolik, že zvolal:"Bodejť by ne, když na mě nemaj velikost. Já na tom unesu kýbl s vodou!" Protože vím o tvrdosti manželova penisu své, připravila jsem takovou malou zkoušku. Příští večer, když se ke mně v koupelně manžel nahý přitulil, počkala jsem si, až bude řádně nažhavený a jakoby náhodou jsem mu spustila na úd svoje kombiné. A ejhle, manželův "silák" nevydržel ten nápor a poslušně se sklonil. Manžel si toho naštěstí nevšiml, ale já jsem měla co dělat, abych nevyprskla smíchy.