Tuesday, August 28, 2007

Nikdo z nich nevěnoval Raschemu pozornost -a to mu vyhovovalo. Příkaz byl určen přímo Schaeferovi a Rascheho tam zřejmě nepotřebovali.
Nijak se netoužil dostat do křížové palby. Vyrazil směrem ke svému stolu připraven se otočit, kdyby na něj McComb nebo Schaefer zavolali.
Žádný z nich tak neučinil; místo toho oba muži vpochodovali do McCombovy zvukotěsné kanceláře.
McComb za nimi zabouchl dveře a otočil se k detektivovi.
„Řeknu to jednoduše,“ začal, „protože se nezdá, že byste mi příliš rozuměl. Takže, stůjte mi v cestě a můžete si hledat práci. K čertu, obviním vás z-“
„Chci mluvit s Philipsem,“ přerušil ho Schaefer. „Chci si potvrdit-“
„Vy mě neposloucháte, Schaefere!“ zařval McComb.
Schaefer se zarazil a McComb pokračoval. „To není oficiální vyšetřování. Pro vás v tom nejsou žádní federálové. Žádný Philips neexistuje. Nikdo vám nepotvrdí ani hovno.“
„A ta mrtvá těla ... jak to chcete vysvětlit?“ dožadoval se Schaefer. „Sebevražda? Vystříleli veškerou munici a pak se sami stáhli z kůže?“
„To není váš problém, Schaefere,“ zavyl McComb, „ani můj. Je to federální případ a vy prostě držte svůj zkurvenej nos-“
„Podívejte, McCombe,“ přerušil ho znova Schaefer. „Chci mluvit s Philipsem. Je to osobní, jasné? Možná, že to nemá s celým případem nic společného -jde o mého bratra.“
„Už jsem vám řekl, že Philips neexistuje,“ odpověděl zuřivě McComb.
Schaefer byl chvíli zticha a pak pokračoval. „V pořádku, neexistuje. Tak mě nechtě promluvit s výplodem mé zatracené představivosti!“
, Jestli chcete s někým mluvit o vašich osobních věcech, Schaefere, tak je to vaše věc. Dělejte si to ve volném čase -já kvůli vám generála otravovat nebudu.“
„Jste mé jediné spojení na něj, vy idiote!“
McComb na něj chvíli jen tiše zíral.
„Jak jste mne to nazval?“
„Podívejte, McCombe, já s ním musím mluvit!“